مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-07سياسي

30 درصد شهدای گیلان وصیت نامه دارند/ رونمایی از جلد دوم «وصیت نامه کامل شهدا»


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه 30 درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند، از رونمایی از جلد دوم کتاب «وصیت نامه کامل شهدا» خبر داد.

- 30 درصد شهدای گیلان وصیت نامه دارند/ رونمایی از جلد دوم وصیت نامه کامل شهدا ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه 30 درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند، از رونمایی از جلد دوم کتاب وصیت نامه کامل شهدا خبر داد.

عبدالله پاکاری در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز بزرگداشت مقام شهدا در 22 اسفند، اظهار کرد: ویژه برنامه های فرهنگی با محوریت ایثار اجتماعی را برای بزرگداشت ایام پایانی سال پیش بینی کردیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت های استاندار گیلان جهت تولید نماهنگ شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور، افزود: این نماهنگ هم اکنون در حال فیلم برداری است و جنبه ملی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با بیان اینکه 30 درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند، از رونمایی از جلد دوم کتاب وصیت نامه کامل شهدا خبر داد و اضافه کرد: یکصد وصیت نامه از شهدای گیلان به ترتیب حروف الفبا و به صورت کامل همراه با تصویر و متن ویرایش شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد شهدای گیلان وصیت نامه دارند/ رونمایی از جلد دوم «وصیت نامه کامل شهدا»

30 درصد شهدای گیلان وصیت نامه دارند/ رونمایی از جلد دوم «وصیت نامه کامل شهدا»